Asystent/ka ds. HR

  • Tymczasowa
  • Warszawa
  • Opublikowano 1 rok temu
  • 5500 brutto PLN / Miesiąc

Dla jednego z naszych Klientów – spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka ds. HR
Zakres obowiązków:
  • wsparcie realizacji procesów rekrutacyjnych (selekcja CV, komunikacja z kandydatami)
  • wsparcie w planowaniu i realizacji działań w zakresie komunikacji wewnętrznej do Pracowników i menedżerów (w tym organizacja spotkań z Pracownikami)
  • wsparcie organizacji wakacyjnych praktyk i staży (kontakt ze studentami)
  • wsparcie w adaptacji nowych Pracowników oraz kształtowaniu postaw pracowniczych
  • wsparcie procesów kadrowych i szkoleniowych Pracowników Spółki.
Wymagania:
  • podstawowa znajomość prawa pracy;
  • podstawowa znajomość procesów: rekrutacji, budowania relacji, motywowania, rozwoju zawodowego, komunikacji wewnętrznej;
  • wykształcenie wyższe (kierunki: ZZL, prawo, ekonomia, psychologia).
Atutem będzie:
  • doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi;
  • znajomość systemu Erecruiter.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku
  • Atrakcyjną lokalizację biura – Warszawa – Plac Unii Lubelskiej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
Prześlij swoje CV/życiorys lub inny odpowiedni plik. Maks. rozmiar pliku: 64 MB.

Miejsce pracy
Zadzwoń: 886 971 974