Obsługa Sekretariatu, Asystent/Asystentka Biura

  • Tymczasowa
  • Warszawa
  • Opublikowano 6 dni temu
  • 35 zł/h brutto PLN / Godzina

Dla jednego z naszych Klientów – prestiżowej Agencji brandingowej, aktualnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

Obsługa Sekretariatu, Asystent/Asystentka Biura

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości
  • obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej
  • organizacja spotkań
  • organizacja podróży służbowych pracowników firmy
  • współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami artykułów biurowych
    i spożywczych
  • współpraca z dostawcami innych usług, wspierających działalność firmy, w tym: banki zdjęć, banki makiet, platformy/aplikacje komputerowe itp.
  • wspieranie zespołu w codziennej pracy

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – B2
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność, otwartość
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, skrupulatność i bardzo dobre umiejętności organizacyjne
  • gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz

Oferujemy:

  • umowę zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • stawkę: 35 zł/h brutto
  • możliwość przejścia na współpracę bezpośrednią i umowę o pracę
  • pracę w prestiżowej agencji brandingowej
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia

Lokalizacja biura: Warszawa, Wilanów

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę staffpartners.elementapp.ai.

Miejsce pracy
Zadzwoń: 886 971 974